Sirnaville is ON!

by

 

DSC_0044

 

Photo Credits : Marius @  babylonoise.wordpress.com

46 Responses to “Sirnaville is ON!”

  1. Valeriu Ghimpu Says:

    Intrebare: Eu nu am masina mica. Din Bucuresti cum ajung la festival ? Ati scris doar din Ploiesti ? Dar din Bucuresti la festival si retur ? poate vin la Ploiesti de acolo maxi taxi la festival si apoi la Bucuresti cu ce ajung ? Daca ajung acolo sa spunem maine sau poimaine pot cumpara bilet de acolo ? cat costa biletul pentru 1 zi ?

    • MikeRol Says:

      Frate, daca nu esti atent. Asta e.
      Toate detaliie sunt pe site.

      Ma rog. oricum, fest over.
      A fost super tare.
      Felicitari organizatorilor.

  2. Valeriu Ghimpu Says:

    astept ca pe viitor la asemenea festivaluri sa postati pe website si alte variante de ajungere la festival pentru cei ce nu au masina mica. ati postat doar din Ploiesti si retur. dar din Bucuresti si retur ce facem ? ar trebui postate pe website si date de contact ale dvs ale organizatorilor, numere de telefon , sa aveti rubrica Contact unde sa pot apela pe cineva sa dea mai multe relatii. va urez succes si sper ca pe viitor sa imbunatatiti mult si aceasta parte informationala, organizatorica, etc si sa dati toate informatiile necesare ca sa poata ajunge oricine si de oriunde din zona chiar daca nu are masina mica !

  3. Socrate Says:

    Un eveniment incredibil de frumos, o idee geniala, care, din fericire pentru noi, s-a materializat in comuna Sirna. Organizarea, cel putin asa cum am vazut-o in prima zi, este impecabila, am vazut acolo multi tineri frumosi si civilizati, sunt asigurate toate conditiile pentru a fi un festival reusit. In aceste zile, sunt mandru ca sunt cetatean al Sirnaville.
    Am fost totusi dezgustat de cativa trepadusi politici care au umbrit putin gazonul (nu evenimentul), incercand fara succes, sa iasa in evidenta .
    Tot respectul pentru organizatori!
    Felicitari d.rei Emilia…

  4. Sorin Says:

    Am fost la Sirnaville si din pacate am ramas cu gust amar.

    Pe scurt: In prima zi toaletele au fost inchise pana la ora 19 pentru ca am fost informat de cineva din organizare (am aflat apoi ca e vb de domnisoara Emilia) ca ele se deschid toate in acelasi timp.
    2. Nu aveai de unde sa bei ceva rece pentru ca sucurile, am fost informat, au stat in caldura, apa la fel si barurile au fost deschise dupa ora 19 cand serveau doar bere rece si pepsi fierbinte.
    3. Sonorizare execrabila.
    4. Am fost la cinematograful in aer liber si am vazut scurtmetraje dar nu am vazut si lungmetrajele promise . Filmele bruiate de sonorizarea de la concerte
    Halal organizare.
    Luni ma duc sa-i reclam la OPC pentru ca au mintit cand au spus programul and stuff. Bataie de joc.

  5. ancau Says:

    buna
    va rog sa-mi spuneti daca duminica, in ultima zi a festivalului, mai prind un zbor cu balonul cu aer cald, intre 17-20? si cat costa?

  6. ancau Says:

    sa inteleg k m-am trezit prea tarziu…:(

  7. irina Says:

    sorine mama esti cam nervos.. au fost si lung metraje chiar eu m am uitat la ele :), toaletele nu au fost inchise pana la ora 19, cred ca tinzi sa exagerezi. Sonorizarea a fost f buna, nu stiu dc ti s-a parut tie execrabila, tot ce era pe program s-a respectat 🙂

  8. Sonia Says:

    Festivalul de la Sirnaville a fost dragut, desi putin plictisitor pe timpul zilei… iar duminica nu s-a mai intamplat nimic. Prea putine optiuni de a-ti petrece timpul… Cat despre intrebarea referitoare la balonul cu aer cald… sper ca nu ai platit biletul duminica numai pt asta… pentru ca eu una, nu am vazut nici un balon. Bazarul.. slabut… mic si putine lucruri. Dar putinele pe care le-am vazut, erau dragute. Am vazut totusi si ceva cu adevarat frumos – cursul de olarit – tot respectul pentru familia care a stat de dimineata pana seara in mijlocul copiilor pentru a ii invata. Si concertul Urma – minunat… Trebuie sa mai spun ca zona de campare nu a fost pazita permanent asa cum era vorba, ci doar mai trecea cineva din cand in cand sa arunce o privire… dar din fericire nu am auzit sa fi fost probleme. Probleme si cu transportul, a carui planificare nu a fost mai deloc respectata, cel putin duminica. Succes si mai multa atentie la organizare pentru la anu’ 😉

  9. Sonia Says:

    Ah si… daca printr-o minune cel care a gasit un aparat foto olympus (sambata noapte/duminica dimineata… probabil in zona cinematografului) viziteaza blogul… il rog sa aiba bunavoina de a gasi o metoda sa imi inapoieze macar cardul… decat pozele ma intereseaza 😦 0761.791.976… Multumesc!

  10. PNK Says:

    Chiar a fost o alternativa placuta la vama aia obosita sau alte festivaluri de gen care au cam dat kicks in organizare sau in preturi prea mari, distante prea mari etc.

    Cascadoriile lui Zoltan Veres au fost geniale….sper sa se mai faca si la anu asa ceva…..poate cu mai multa muzica 🙂

  11. diana Says:

    ciudat sa gasesc pareri diametral opuse despre festival… mie mi-a placut. trebuie incurajata si apreciata o asemenea intiativa. sunt sigura ca-n anii urmatori se vor strange si mai multi sponsori si o sa fie si mai bine, mai multe trupe, ateliere si, poate, si o sonorizare mai buna.

    eu-s mai mult decat multumita ca i-am prins in aceeasi noapte si pe kumm si pe urma. au avut o prestatie exceptionala, ca de obicei.

    era bine, intr-adevar, daca nu erau cantarile in acelasi timp cu proiectiile de film, dar a fost ok pana la urma. am avut subtitrare (in engleza) oricum. cam multe pretentii au unii. pretul pe toate cele 3 zile a fost insignifiant si eu, cel putin, m-am simtit foarte bine. am avut pretty low expectiations si poate de-asta mi-a placut asa de mult. poate altii se asteptau la puf si altele (in plin camp!), eu stiu…

    bravo, bai 🙂

  12. lili Says:

    eu am ajuns vineri pe la 5 jumate si direct la toalete m-am dus..care erau deschise..cu bauturile dupa ora 19 a fost aiurea..dar macar nu ne-a controlat nimeni la intrare la inceput..si mai aveam bautura de pe drum..
    in rest..mi-a placut tare mult..la suie a fost genial

  13. tztz Says:

    Oganizarea a cam lasat de dorit…unde a fost balonul cu aer cald?
    Si multumim Emilia ca ne-ai oprit muzica sambata dimineata, ca trebuia neaparat sa ascultam drum & bass cand toata lumea se simtea foarte bine pe electro, si la ora aia chiar nu mai conta…

    • misky Says:

      sunt de acord cu tine tztz…oamenii chiar se simteau bine si practic au fost luati pe sus de “badigarzi” …urat ..in rest a fost ok ..suie rules 😀

  14. mishwoo Says:

    fost

  15. sin Says:

    N-a fost balon, n-a fost organizare si nu prea au fost oameni. Data viitoare poate ii lasati pe altii sa se ocupe.

  16. SSand Says:

    Am fost acolo toata perioada. Organizare in stil bucurestean. Afise frumoase materializate in chestii vagi care au fost facute doar ca sa nu se zica ca nu s-au facut.
    Sonorizare proasta la concerte.
    Asa-zisele grupuri sanitare chiar din a doua zi a festivalului s-au transformat in niste cabine improscate cu cacat. Am mai fost la festivaluri si se obisnuia sa se curete macar o data pe zi.
    Mancarea scumpa, proasta si putina.
    Paza era de doi bani. In zona de camping putea intra oricine si nu era deloc pazit. Gardienii stateau seara la fumat narghilea chiar la intrare.
    Cei care umblau pe acolo cu scrumierele portabile, sau rosal, sau care erau partenerii ecologisti pasionati de reciclare ar fi putut sa marcheze tomberoanele pentru gunoi astfel incat se separe din start deseurile.
    O chestie putin stupida, sau pe care nu am fost in stare sa o intelg: Erau bratari pt. biletele pe toata perioada – portocalii si verzi. Cei care nu intrau in zona de camping primeau doar verzi cei care intrau si in zona de camping primeau verzi si portocalii. Nu se pteau pune verzi pt. cei fara camping si portocalii pt. cei cu camping? S-ar fi utilizat de 2 ori mai putina hartie. 🙂 Sau in general putea sa se renunte la cele cu camping fiindca oricum nimeni nu verifica nimic la intrarea in camping.
    Zona de camping era pozitionata extrem de prost – intre doua scene.
    Mai sunt multe detalii prost organizate… Consider ca ar trebui mai multa atentie din partea organizatorilor cand se mai apuca de asa evenimente.

  17. varona, cu sandalele inca ude dupa dusul la aspersor Says:

    draga anca, te puteai trezi si mai devreme, caci balonul a lipsit cu desavarsire!

  18. alex Says:

    Ola

    organizarea festivalului a fost proasta , scenele au fost puse aiurea , nu intelegeai nimik din muzica , care , unde , cum !!!! umbra ioc , aceleasi formatii de muzica care se perinda la mai toate festivalurile aparute in ultima vreme , cu alte cuvinte multa lipsa de originalitate ….. bafta in continuare , veniti cu idei noi fratilor .

  19. Andrei Says:

    “buna
    va rog sa-mi spuneti daca duminica, in ultima zi a festivalului, mai prind un zbor cu balonul cu aer cald, intre 17-20? si cat costa?”

    Care balon cu aer cald? Inca o minciuna… Ca si aia cu campingul pazit…

    • allyice Says:

      Ne pare rau dar balonul cu aer cald nu a fost inaltat din cauza conditiilor meteo – curenti prea puternici.
      Campingul a fost supravegheat de voluntari si de oamenii de la paza.

  20. ciprian Says:

    eu am fost si vineri si simbata. mi s-a parut foarte bine organizat. cosuri, toalete, curatenie, paza.
    nu pra inteleg comentariile celor nemultumiti, mie unul mi s-a parut foarte bine organizat.

    sper sa fie si la anul

    • Sonia Says:

      trebuia sa vezi toaletele duminica dimineata :)) ti se intorcea stomacul pe dos… iar paza, crede-ma, ca nu a prea existat – cate un voluntar cand si cand in trecere prin camping nu cred ca se poate numi paza. va asigur ca putea intra oricine in camping, chiar si cei cativa fara bratara, pe care eu cu ochii mei i-am vazut… cred ca se putea sari cu usurinta gardul. apreciez insa curatenia (exceptand toaletele infecte) – datorata in cea mai mare masura participantilor, care, cu rare exceptii, au folosit tomberoanele.

  21. Andrei AIKO Says:

    It was nice. 🙂

  22. dude Says:

    Mie mi-a placut. Nu stiu ce ziceti voi ca organizarrea a fost proasta , ca mie mi s-a parut chiar foarte buna , comparativ cu alte fest-uri.
    Intr-adevar au fost si puncte slabe , precum neverficarea bratarilor la intrarea in zona camping, lipsa afisarii programului la scena de DNB si toaletele care sambata si duminica erau infecte, dar per total organizarea a fost buna ! Sonorizarea a fost mai mult decat decenta pentru open air si artistii la fel , majoritatea buni, pacat ca nu prea statea lumea pe la scene.
    Pacat ca a fost putina lume , de fapt nu a fost chiar putina (comparativ cu Bran) , dar a fost spatiul imens si 1500-1700 de persoane (estimez eu) pareau foarte putine.
    Pana la anul aveti tot timpul sa invatati din micile greseli si sa faceti rost de sponsori (acum am vazut ca lipseau) si sper sa aveti succes , asta in caz ca nu a fost gaura prea mare acum.

  23. Socrate Says:

    Am fost la vama, la Stufstock, si am vazut organizare mai slaba la producatori si sponsori cu pretentii. Preturi la bilete, mancare si bautura aproape interzise ptr. studenti, perimetul cu maracini si gunoaie, toaletele…da, dar n-am auzit pe nimeni sa se planga. Grow up my friends! N-a zis nimeni c-a fost perfect, dar sa te “basici ” ca s-a intarziat c-o ora deschiderea toaletelor ca Sorinel (manca-l-ar mama), mi se pare ridicol. M-am distrat de minune, m-am relaxat in mijlcul naturii, am savurat evenimentul alaturi de prieteni pana duminica seara la 21,30 cand au incheiat superb tinerii de la Compania Dan Puric, aplaudati indelung de ultimii locuitori ai Sirnaville. Sper sa ne-ntalnim si la anu’…

  24. ana Says:

    Si eu pot spune ca m-am simtit excelent. Sonorizarea de la scena oneday a fost foarte buna, singura problema era ca mai auzeai intre piese muzica de la scena de dnb (asta doar vineri seara), dar nu era asa grav. Ah si, ar fi trebuit explicat in detaliu drumul, pentru mine n-a fost complicat, dar puteati pune o harta rutiera detaliata. All in all, a fost un sfarsit de saptamana reusit si relaxant si m-as bucura sa se intample si la anu’.

  25. MARIA Says:

    La Sirna s-a intamplat o minune: a avut loc un festival de arta, pe islazul comunal….
    Felicitari organizatorilor .
    Va multumesc pentru serile minunate pe care le-am petrecut la festival.

  26. Sonia Says:

    Nu zice nimeni ca nu apreciem ideea acestui festival! Nu acuz decat faptul ca nu s-au tinut de cuvant cu anumite activitati/servicii cu care s-au promovat (balonul cu aer cald – sa fim seriosi, nu a fost vant puternic ziua, ba chiar foarte cald; PAZA; transportul bine pus la punct; etc etc etc). Per total, a fost ok – dar cu alta ocazie sa nu mai faca promisiuni pe care nu le pot tine!

  27. Yam-Yam Says:

    Am fost doar o seara (sambata)….imi dau palme si acu…trebuia sa-mi iau frumos bilet pentru toate cele 3 zile. Da ce sa-i faci asa e omu cand e adormit…De ce ma oftic? Am pierdut Suie!! Cica a fost super tare. Da macar am prins Urma si Kumm. Foarte tari. Show aviatic a fost. Se dadea lumea cu bungee din 3 in 3 minute ( de unde au astia bani?). Organizarea a fost in regula. Nu stiu ce vor unii. Pretentii si fite. Du-te frate la Bamboo! Sonorizare buna. Stateai in fata unei scene, auzeai muzica de acolo, nu de la scena cealalta, cum zic unii. Filme cacalau si bune…si mai auzea si bine.
    De camping nu stiu…n-am avut treaba. Io eram venit la mamaitza. Serios! De asta ma si oftic. Aveam cazare si masa asigurata. Trebuia doar sa vin pe islaz sa ascult o muzik, sa vad un film. La buda era cam naspa,recunosc. Depinde si unde nimereai. In unele mai mirosea inca a pin :). Dar pentru asta ne facem probleme? Poti sa mergi si in porumb, la o adik.
    Mie mi-a placut si la anu imi iau bilet pentru toate zilele, cate or fi ele. O sa fie si mai misto. Stiti ce face un festival frumos de fapt? Lumea care vine. Si participantii de anul acesta au fost foarte tari! Ne vedem la anul prieteni!

  28. Ovidiu D Says:

    A fost fain, nu stiu de ce se vaita lumea. Programul s-a respectat, iar printre minusuri, insa nu dramatice, ar fi: scenele plasate relativ aproape, budele de nefolosit seara (la anul puneti acele pisoare in 3 ca la Bestfest!), preturile maricele (saorma 20 lei, capucino 10 lei!). Pe blog am pus niste foto de la Sirna si am comentat evenimentul.

  29. Andreea Chelsoi Says:

    Are cineva poze pe undeva?

  30. Andu Says:

    Bai, foarte fain, zau. Am citit pe aici o multime de critici absolut ridicole, de genul “nu era umbra”. Ma umfla rasul. Oameni crescuti la bloc, ce sa ii faci? Ii duci in camp si se plang ca ii inteapta iarba in talpi. Eu am fost sambata si duminica, ca venind de departe si am ajuns tarziu. A fost mai bine organizat decat Stufstock si Fanfest la un loc. Preturile au fost mai scumpe ca la alimentara de la coltul blocului, da :)) dar.. nu e normal? Cu un milion traiai tot festivalul fara probleme. Abonamentul ieftin, transportul ieftin, pana la gardul festivalului, ce mai vrei? Concertele au fost foarte faine, atat cat am prins. Sonorizarea chiar buna, i-am auzit si pe unii artisti spunand asta pe scena. A fost si bungee, n-am auzit pe nimeni sa laude treaba asta. Per total a fost foarte chill, foarte placut si a meritat din plin.
    Felicitari organizatorilor, ne vedem la anu’, nu? 😉
    Cheerz!

  31. Paula Says:

    Preturi ok? Imi pare tare rau, dar sa dai 5 lei pe o apa plata, 20 de lei pe un rahat de shaorma si 5 lei pe o amarata de cafea la dozator – care in alte conditii costa un leu, mi se pare exagerat.

    @Andu – zici tu ca stateai tot festul cu un milion? Eu numa’ duminica, in conditiile in care am plecat la 3 de-acolo, am dat 20 de lei pe apa si suc. Vrei sa-mi spui ca se putea bea si manca in 3 zile de un milion? Eu am multumit bunului domn ca nu m-au verificat la intrare ca pe altii si am putut sa intru cu doua cutii de ton si doua de pateu si-o paine ca sa nu mor de foame tot festivalul.

    Asta ar fi marea obiectie din partea mea si a altor cunoscuti de-ai mei. Preturi – mult – prea mari fratilor. Singurele chestii in concordanta cu realitatea erau berea si kurtosul.

  32. MikeRol Says:

    Frate, festul a fost foarte ok.
    Mie mi-a placut, au fost de toate, nu pot spune ca am stat degeaba.
    Gata cu “organizarea de kkt”, au fost si oamenii la prima editie, e normal. Oricum, au reusit foarte frumos sa o scoata la capat.
    Nu am de ce sa ma plang.
    Poate de jetoanele nenorocite. :))

    In rest, felicitari organiatorilor si asteptam a2a editie de Sirnaville.

    Ciao.

  33. Letitia Says:

    am citit comentariile de mai sus, unele pertinente, altele chiar inguste. iata si parerea mea. Publicitatea facuta a ridicat niste asteptari dintre care unele neimplinite.

    ref la toalete, acestea au fost curatate zilnic. Erau curatate la 9.30-10.30 in functie de cum ajungea vidanja. Intr-adevar dimineata la 2.00 sau chiar si la 8.30 era cam sinistru, dar sincer nu organizatorii sunt cei dupa o anumita ora nu mai nimeresc buda. O idee ar fi sa fie mai multe toalete si sa fie deschise progresiv, cand “se impute treaba” sa le inchizi pe cele “naspa de tot” si sa le deschizi pe cele “proaspete”. In conditiile in care asteptati pe viitor mai multi oameni toaletele sunt un aspect important si ar fi util sa fie mai multe. Dusurile au fost chiar ok, mai civilizate decat la festivaluri mai mari, pentru mine un aspect imbucurator. Poate ar merita facuta cate o cismea si in alte puncte decat in camping.
    Nu am stat in camping si nu stiu cum a fost cu paza. eu personal m-am intalnit duminica la 4 dimineata cu niste baieti care intrebau unde este campingul ca au inteles ca sunt acolo corturi puse la dispozitie de organizatori (!?). Asta au inteles ei prin “camping”. Asadeci, e bine sa luati in seama spusele celor din camping, paza mai buna mai ales ca cei care nu au o masina in care sa-si puna lucrurile de valoare sunt foarte expusi. In alta ordine de idei, banuiesc ca si publicul poate fi selectat, baietii aia erau complet pe langa, le scapa complet ideea de festival.

    Mai multa atentie pentru public. Desi toti treceau pe la intrare NIMENI nu stia ca trebuie sa isi ia jetoane. Asta a fost FOARTE frustrant pt oameni. Ajungeai la scena, cand sa iei un cico, stanga imprejur inapoi la intrare-la jetoane. Acest aspect trebuia anuntat inca de pe site si subliniat la intrare. Iarasi, intarzierea jetoanelor a inmulti frustrarea si pentru oamenii lesinati de sete, si pentru expozantii care practic refuzau clientii.

    in plus, drumul catre festival putea fi explicat mai clar, marcajele au fost foarte dragute si haioase, dar unele au fost amplasate prost (cel cu stanga catre manastirea pissicasa), erau utile si niste instructiuni scrise, coordonatele GPS, iluminarea drumului de la sosea pana la intrare, erau niste santuri pe acolo.

    Mie urechile mi-au auzit ok, (pixels mi-a sunat ciudat), insa nu e domeniul meu, la fel si amplasamentul scenelor; poate altii mai priceputi pot ajuta cu feed-back.

    mai multa atentie pentru voluntari, instruire si re-instruire permanenta, incurajare, atentie, unii erau foarte de-motivati spre sfarsit, nu stiu care au fost promisiunile facute lor, dar pareau cam neglijati.

    comunicarea permanenta cu publicul, anuntarea activitatilor anulate, cu scuze, cu pus ceva in loc; anuntarea activitatilor si programului mai cu valva. Schimbarile din program, decalarea concertelor, puteau fi si ele anuntate. V-ati vandut foarte bine pana cand a inceput fest-ul si apoi v-ati tuflit. Ati abandonat site-ul de tot. Pe site era util sa anuntati permanent ce se ma intampla. si acum la sfarsit ar fi util sa puneti un bilant, o multumire. Oamenii trebuie sa stie de ce ar trebui s mai vina sau sa vina pentru prima data la anul.

    spatii umbrite pentru public, fiind foarte cald e important pentru starea de bine, spatii de relaxare, probabil la anul activitatile vor fi si mai variate, ar fi bine mai ales daca vin mai multi oameni.

    atentia data expozantilor, clarificarea beneficiilor oferite in schimbul royalties-urilor cerute.

    Este adevarat ca a fost mai dificil de ajuns pentru cei care nu au masina, iar recompensa efortului a fost …, dar nu prea.

    De unde am privit eu lucrurile, a fost un festival facut cu intentii bune care s-a gandit la multe aspecte si pe care le-a dus mai mult sau mai putin la bun sfarsit, la care publicul a ajuns cu putin mai mare greutate, dar cu un pret al biletului foarte decent. Trupele au fost dintre cele cunoscute si stiute, nu au fost noutati, poate mai degraba raritati cum sunt cei de la Blazzaj sau Urma. Probabil aceste raritati au atras cea mai mare parte a oamenilor.

    Mi se pare foarte tare ideea de a cristaliza un festival in jurul Pasiunii (pentru aviatie, arte, mestesuguri, muzica). Va doresc sa cresteti frumos si mari!
    Succes!

    • Sonia Says:

      Letitia, ma bucur ca ai adunat tot ce era pertinent din comentariile de mai sus si ai dat niste sfaturi de care sper sa se tina cont. Personal, nu as avea mari pretentii – dar nu imi plac promisiunile care nu se respecta, atata tot. Le doresc, oricum, succes in anii urmatori!

      • diana Says:

        buna Sonia, numele meu este Diana si fac parte din organizatia art music and film.nu stiu daca ai auzit, dar organizam in perioada de 4 august – 20 septembrie in centrul vechi al Bucurestiului, festivalul Art Boulevard.suntem interesati de datele de contact ale organizatorilor.ce zici ai putea sa ma ajuti?te rog frumos!multumesc mult de tot!o zi placuta!

  34. Sorin Says:

    @ irina, probabil esti din organizare altfel nu ai minti cu nerusinare (asa cum tot timpul au facut organizatorii). Lungmetraje poate ai vazut pe laptop-ul tau. Am fost la proiectii iar dupa proiectiile NexT nu a mai fost nimic. Mai exact ecranul de proiectie a fost strans.
    In al doilea rand, asa cum au constatat cei ca si mine, evenimentul a fost anuntat ca va avea loc la Aerodromul Aerofox din pacate indicatorul era cu Tariceni astfel ca oameni din presa invitati (nu voi da nume) au trecut de zona cu asa zisul eveniment.
    Legat de toalete – Chiar eu am intrebat-o pe o domnisoara din organizare(o fata cu par pe fata) de ce nu sunt deschise toaletele si mi s-a spus ca ele vor fi deschise simultan, cand ajung toate in locatie.
    Balon de aer nu a existat (sambata am fost anuntat ca va fi disponibil dupa show-ul lui Zoltan, iar apoi ca nu exista)
    Cititi pe twitter cati oameni au facut cale intoarsa de la acest minunat festival.
    Oamenii din staff se plangeau ca sunt depasiti de situatie…so…
    Ar fi de preferat ca acesti oameni sa se lase de meserie.

  35. allyice Says:

    Multumim pentru feedbackuri! Stim ca am facut greseli si ca au fost lipsuri in organizare. Ne-am straduit sa acoperim parte din ele atunci cand situatia ne-a permis si sa facem lumea sa se simta bine la Sirnaville. Nu ne lasam de meserie, invatam din greseli si o sa facem treaba mai buna in continuare.

    Sorin, aerodromul se numeste – vizibil si pe indicator – Tariceni/ Aerofox.

  36. lili Says:

    a fost buna ideea cu autocarele..cand mi-am facut rezervare imi era ca nu mai sunt locuri..si cand colo erau pe jumatete goale
    si cu preturile..la majoritatea festivalurilor e asa..o apa la 0.5 tot 5 lei e si pe motoare si prin alte locuri
    si foarte bine ca nu va lasati de meserie..lumea din greseli invata..ne vedem la anu

  37. lili Says:

    stie cineva ce firme de accesorii handmade au fost prezente la festival?ca mi-a placut tare mult ceva..dar in momentul ala nu era nimeni la stand si am uitat sa revin

  38. victor Says:

    anul asta se mai face?
    mi-ar placea foarte mult!!1

Leave a comment