A fost odata … prima editie de “SIRNAVILLE ARTS & CRAFTS FESTIVAL”

by

Ne aflam acum la cateva zile dupa incheierea primei editii a “SIRNAVILLE ARTS & CRAFTS FESTIVAL”! Ne-am reintors, dupa cateva zile petrecute in aer liber, departe de zgomotul traficului din capitala si de masele de oameni in care ne afundam la metrou, in mijloacele de transport in comun si in general pe strada; in aceeasi capitala, care ne astepta pasiv neschimbata ….

Arsi de razele necenzurate ale soarelui si muscati de tantarii sanatosi de la tara, am revenit in Bucuresti si am inceput lista de multumiri …. dupa cum era normal, pentru cei care ne-au sustinut, pentru cei care au contribuit la buna desfasurare a primei editii de “SIRNAVILLE ARTS & CRAFTS FESTIVAL”, pentru cei care ne-au incurajat si nu in ultimul rand pentru cei care ne-au criticat! Va multumim pentru interesul acordat!

Si pentru ca am mentionat anterior o lista de multumiri …. argumentele justificative urmeaza in continuare:

1. in primul rand le multumim celor de la Defence Security – lui Dodo si Kity – care cu promptitudine au surprins si impiedicat accesul unui grup de 20 localnici mai colorati care sambata seara au incercat sa sara gardul in perimetrul de festival; De asemenea, le suntem recunoscatori lui Dodo si echipei lui, pentru sprijinul acordat pentru a impiedica propaganda politica pe care cativa lideri locali au intentionat sa o desfasoare in cadrul festivalului nostru; si nu in ultimul rand, le suntem recunoscatori lui Dodo si echipei lui, pentru pomana pepenelui de duminica dimineata cu o portie copioasa de ras la poarta festivalului!! Multumim mult baieti!!

2. in al doilea rand, le suntem recunoscatori celor de la Pilot Magazin, care au facut posibil spectacolul acrobatic oferit de Zoltan Veres si Attila Goger, timp de aproape o ora, sambata seara;

3. in al treilea rand, le multumim gazdelor noastre – conducerea Aerodromului Aerofox Tariceni! Multumim pentru scara, cazma, tarnacop, ciocan; pentru generatorul pe care ni l-ati pus la dispozitie in urma evenimentului, si nu in ultimul rand pentru hamacul in care am avut ocazia sa adormim privind stelele, in momentul in care am ajuns la Tariceni! Super feeling … abia astept anul viitor!

4. in al patru-lea rand, am dori sa le multumim locuitorilor comunei Sirna, care ne-au suportat timp de cinci zile, pe izlazul comunal;

5. in al cincilea rand, tuturor partenerilor festivalului, care au facut tot posibilul pentru a ne oferi sprijinl lor;

6. in al saselea rand, baietilor care au sapat santuri, au construit instalatia electrica si au intins cabluri cu becuri pe garduri; care au construit dusurile si cismelele de apa! Buna treaba baieti! Acelorasi baieti le multumim pentru bataia cu apa care ne-a racorit duminica dupa amiaza!

7. in al saptelea rand, le multumim artistilor de la workshop-uri, care au condus partcipantii in lumea artei si impreuna cu acestia au realizat lucrari extraoridinare!

8. in al optelea rand, le multumim tuturor artistilor care au acceptat sa participe la festival si ne-au oferit doua seri extraordinare si cea mai buna muzica!

9. in al noualea rand, le multumim baietilor care s-au ocupat de scenotehnica si sonorizare! au facut o treaba aproape foarte buna! mult deasupra asteptarilor mele! va multumim baieti!

Si nu in ultimul rand, tuturor celor care au participat la acest festival; care ne-au incurajat si ne-au trimis un feedback; critici si observatii constructive! Privind in urma, cu totii stim ca succesul oricarui eveniment se poate vedea in reactia publicului; in modul in care publicul va lua parte la tot ceea ce evenimentul ii ofera iar feedback-ul primit din partea voastra in ultimele cateva zile este foarte incurajator!

Va multumim tuturor celor care ati participat la prima editie a SIRNAVILLE ARTS & CRAFTS FESTIVAL, si va invitam si anul viitor, la cea de-a doua editie, care va va intampina cu si mai multe surprize!

Vom reveni in continuare cu poze si imagini de la editia care tocmai s-a finalizat!

PS

Posesorul autoturismului toyota, caruia ii lipseste cheia … este rugat sa lase un comentariu pe blog!

Gasitorul unui aparat foto olympus este rugat de asemenea, sa lase un coment pe blog!

Daca am uitat pe cineva, vom reveni cu update-uri la lista de multumiri 🙂

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 Responses to “A fost odata … prima editie de “SIRNAVILLE ARTS & CRAFTS FESTIVAL””

  1. Gabriela Dima Says:

    Acum am aflat de existenta targului.
    Sper sa se mai intample si la anul. Sau poate mai repede…
    Fac bijuterii din diverse materiale: sticla de Murano, argint, plastilina polimerica… si tare mi-ar placea sa particip si eu.
    Toate cele bune!

  2. allyice Says:

    Gabriela, hold that thought! 🙂

  3. m0n5t3r Says:

    fost și eu, chiar cu invitație (săru’ mâna cui a considerat un portofoliu de fotografie de concert “presă” 😀 ), n-am avut timp să trec prin poze si să scriu ceva din cauză de deadline la chestii mai importante (din categoria celor care plătesc facturile); ceva puncte, să nu se piardă:
    * wtf-ul legat de autobuzul pesede cu termopane am înțeles că nu e al vostru (vorbea cineva la telefon în dimineața de sâmbătă despre asta), felicitări că i-ați ușuit discret; rămân 2 wtf-uri
    * DJ-ul care avea 10 persoane în față, dar avea boxele date suficient de tare să acopere toată curtea, deranjând inclusiv proiecțiile de film din colțul opus (a, și dimineața sunetul tare nu se recomandă, btw)
    * chestia care mă doare pe mine: lumina la concerte; oribilă, au fost câteva spoturi oarecum în față, dar nu acopereau decât o mică parte din centrul scenei; cum artiștii se pare că s-au simțit foarte bine și au venit în față să interacționeze cu publicul, au fost cam în întuneric
    * poate și prețurile la mâncare și alimente de bază (bere, vodcă) puteau fi mai mici (sau porțiile mai mari 😉 )

    în rest, numai de bine; mi-a plăcut atmosfera, nu i-am mai văzut niciodată pe kumm așa de agitați, nu m-am plictisit.

    O sugestie pt anul viitor: se poate să țină o săptămână? please? 😀

  4. Zbor cu motodeltaplan la Sirnaville 2009 : Experiente turistice Says:

    […] fost anul asta la Sirnaville 2009, dar din pacate am ajuns doar duminica, cind evenimentele erau pe […]

  5. Olivia Says:

    …mi-am amintit ce zi de nastere am petrecut/cu prietenii mei/ce emotii m-au napadit intr-un moment anume…si in altul…/cat am ras/cat de bine m-am simtit/cum mi-am innegrit mana de la 3 ore de volei/cum am descoperit niste oameni minunati…si cum jetonul gasit astazi de dimineata mi-a scos zambetul asta pe buze…

Leave a comment